середа, 9 січня 2013 р.

Рефлексія 9

Ролі вчителя та учнів у навчальному процесі, що базується на особистих навчальних потребах учнів та використанні методу проектів, відрізняються від їх ролей при традиційному навчанні. У цій вправі ми з’ясували, як комп’ютерні технології можуть допомогти нам і нашим учням у зміні   ролей у навчанні.Ми створили план, щоб визначити в ньому ресурси, які допоможуть   стати фасилітатором ( фасилітація (англ. facilitate - полегшувати, сприяти) – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.) Оскільки  роль змінюватиметься від ролі традиційного вчителя до фасилітатора, то потрібно буде відточувати свою майстерність при наданні допомоги учням і побудові свого власного навчання.








Немає коментарів:

Дописати коментар